DiGTy Clock: odličan dizajn za telefon i smart watch

Digty 4

Kada bi prilikom gledanja na sat morali da birate, koju biste informaciju radije saznali: koliko je trenutno sati, ili koliko je trenutno minuta? Verovatno, ako ste kao ja, ovo drugo – realno vrlo retko mi se dešava da ne znam koliko je sati otprilike.

Ovom logikom se vodio i Ivan Ičin, kreator DiGTy Clock, izuzetno simpatične i jednostavne aplikacije za mobilni telefon.  DiGTy Clock je, kako se i naslućuje iz naziva, aplikacija koja nam pokazuje vreme – sat, datum itd. 

Ono što mi se sviđa kod ove aplikacije je originalno rešenje dizajna brojki na displeju: brojke se naime razlikuju po veličini, i ono što nas verovatno prvo i najviše zanima – koliko je minuta – je predstavljeno najvećim brojevima; zatim idu sati sa manjim, datum sa još malo manjim brojkama pa tek onda informacija o danu i mesecu – slova koja ovo označavaju su najmanja.

Uz pomoć vrlo jednostavnog menija, prikaz na ekranu se može prilagođavati; ja sam se najviše igrao sa različitim bojama cifara, a rezultat možete videti na slici gore. Namerno sam ostavio i sat sa klasičnim dizajnom, da biste mogli da napravite poređenje.

Odlučio sam se da pišem o ovoj aplikaciji iz dva povezana razloga: prvi je već pomenuti originalni dizajn koji mi se svideo, a drugi je što joj to rešenje (možda) otvara vrata za primenu u sasvim novom tipu uređaja – naime DiGTy Clock bi mogao da bude dobro rešenje za upotrebu na smart watch-evima.
Digty 3Dizajnu potpuno novog proizvoda koji tek treba da osvoji srca potrošača, što je pozicija u kojoj je sada smart watch, bi verujem bilo potrebno da donosi i ponešto novo, korisno i neobično. Kreator aplikacije je na ovu mogućnost očigledno i računao: pogledajte dimenzije polja na kome se prikazuju informacije, potpuno prilagođene malom ekranu smart watcha.

Autor aplikacije, Ivan Ičin je osnivač beogradskog startapa Labsii (Labsii je pre ovog projekta kreirao odličnu aplikaciju za organizovanje dokumenata Desk&Archive).

Aplikaciju možete preuzeti sa Google Play preko ovog linka.

I am a serial entrepreneur, living in Plano, Texas. Stuff that interest me: IT, Internet, online media, retail solutions, software outsourcing, gadgets. Also, I like being outdoors, trekking, and all kind of activities that brings our family together.

Tagged with: , , ,
Objavljeno u Gedžeti & aplikacije

Ostavite odgovor

